Πολιτική για την Ποιότητα

Η Διοίκηση της ΕΥΔΕΠ Δυτικής Ελλάδας έχει καθορίσει μία Πολιτική Ποιότητας συνδεδεμένη με τη φιλοσοφία της, τις απαιτήσεις του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα 2014-2020», της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, των Προϊσταμένων Αρχών και του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.

Η Πολιτική υλοποιείται μέσω του Συστήματος Διαχείρισης της Ποιότητας, το οποίο ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του Διεθνούς Προτύπου Ποιότητας EN ISO 9001:2008 και το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας, καλύπτοντας όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της Υπηρεσίας και των σχέσεών της με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τις Προϊστάμενες Αρχές, τις Επιτελικές Μονάδες των Υπουργείων, τους Δικαιούχους του Προγράμματος και των λοιπών ενδιαφερομένων μερών.

Πρωταρχικός στόχος της Πολιτικής Ποιότητας είναι η αποτελεσματική διαχείριση του Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα 2014-2020», ώστε να επιτευχθούν επιτυχώς οι επιμέρους στόχοι στους τομείς παρέμβασής.

Για την υλοποίηση αυτής της Πολιτικής η Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος καθιερώνει και ανασκοπεί μετρήσιμους αντικειμενικούς σκοπούς για την ποιότητα της διαχείρισης του Προγράμματος.

Για την επίτευξη των ανωτέρω η Διοίκηση της ΕΥΔΕΠ δεσμεύεται να:

  • παρέχει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες στις Αρμόδιες Αρχές,
  • εκπληρώνει τις απαιτήσεις των πελατών της Υπηρεσίας και να λαμβάνει τα αναγκαία μέτρα για την αύξηση της ικανοποίησης τους
  • σχεδιάζει και να υλοποιεί ενέργειες αντιμετώπισης των απειλών και αξιοποίησης των ευκαιριών.
  • καταρτίζει/επιμορφώνει διαρκώς το προσωπικό και να καλλιεργεί την επιχειρησιακή γνώση,
  • τηρεί πιστά το θεσμικό πλαίσιο που καλύπτει όλο το εύρος των δραστηριοτήτων της,
  • βελτιώνει διαρκώς την αποτελεσματικότητα του συστήματος διαχείρισης της ποιότητας.
  • τροποποιεί, όποτε κρίνεται αναγκαίο την παρούσα Πολιτική, ώστε να διασφαλίζεται η συνεχής επάρκεια και καταλληλότητα της.

ΕΝΑΡΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΝΕΟΥ ΣΔΠ