Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ: “Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για το σχολικό έτος 2021-2022” (Έχει λήξει)

Η Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας προβαίνει στην  Πρόσκληση με κωδικό 9.iii.1.1-b_4 και τίτλο:

«Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για το σχολικό έτος 2021-2022»

Συνολικός Π/Υ Δημόσιας Δαπάνης: 513.800,00€

Έναρξη Υποβολής Προτάσεων: 1-6-2021
Λήξη Υποβολής Προτάσεων: 31-8-2021

1.1. Η δράση αφορά στην υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που φοιτούν σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Δ. Ελλάδας για το σχολικό έτος 2021-2022.
Συμπεριλαμβάνει εκτός των άλλων την υποστήριξη των με αδυναμία αυτοεξυπηρέτησης μαθητών ΑμεΑ λόγω κινητικών αναπηριών κ.λ.π. που φοιτούν σε σχολικές μονάδες. Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης. Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.
Στόχος της προτεινόμενης πράξης είναι η ενσωμάτωση και η εξασφάλιση της προσβασιμότητας όλων των μαθητών στο κοινωνικό γίγνεσθαι με αποτέλεσμα την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού, την αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου.
Σε αυτό το πλαίσιο, η παρούσα πρόσκληση αφορά στην πρόσληψη 35 ατόμων Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για την εξυπηρέτηση των μαθητών που αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν και 5 άτομα Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) για όσους μαθητές χρήζουν σχετικής υποστήριξης.
1.2. Ο Δικαιούχος θα πρέπει να μεριμνήσει για την κατάλληλη ενημέρωση και πληροφόρηση της σχολικής κοινότητας της Περιφέρειας, εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών με αναπηρία και να διασφαλίσει την τήρηση των όρων προσβασιμότητας για άτομα ΑΜΕΑ στις επιμέρους ενέργειες ενημέρωσης και πληροφόρησης στις οποίες πρόκειται να προβεί.
1.3. Η συλλογή των δεδομένων του δείκτη «Αριθμός σχολικών μονάδων που επωφελούνται από εκπαιδευτικές παρεμβάσεις» θα πραγματοποιείται από το Δικαιούχο σε συνεργασία των οικείων Δ/νσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με τις σχολικές μονάδες.
1.4. Για την εν λόγω Πράξη, οι ωφελούμενοι μαθητές δεν θεωρούνται άμεσα συμμετέχοντες καθώς η εν λόγω πράξη είναι συστημική, επομένως δεν απαιτείται η συλλογή microdata.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ 4905